1 Temmuz 2012 Pazar

Leo BUSCAGLİA



Anımsıyormusun;
yeni arabanı ödünç alıp çarptığım günü?
Öldüreceğini sanmıştım beni,öldürmedin oysa..
Anımsıyormusun;
seni zorla sahile götürdüğüm,yağmurun yağacağını söylediğin ve yağdığı günü?
''Söylemiştim sana'' demeni beklemiştim,demedin oysa..
Anımsıyormusun;
kıskandırmak için seni başka oğlanlarla oynaştığım ve senin kıskandığın günleri?
Terkedeceğini sanmıştım,terketmedin oysa..
Anımsıyormusun;
çilekli pasta düşürüp,arabanın paspasını kirlettiğim günü?
Tokatlayacağını sanmıştım,tokatlamadın oysa..
Anımsıyormusun;
Dansın resmi giysili olduğunu söylemeyi unuttuğum ve senin kot pantolonla katıldğın günü?
Bırakacağını sanmıştım beni bırakmadın oysa..
EVET,
Yapmadığım çok şey vardı,ama dayandın bana sevdin ve korudun beni..
Çok şey vardı,benimde senin için yapmak istediğim,Wietnam'dan döndüğünde.....
Dönmedin oysa...




Hiç yorum yok: